Ektomorfik (osoba o zabiedzonej budowie cielska, mająca problemy z nabraniem masy) aż do sklecenia masy mięśniowej chce większą podaż odżywczą od zamiejscowych

Czym są gainery? Kto powinien je stosować?

Reklama:naprawa protez bydgoszcz

Czym są odżywki węglowodanowo–białkowe typu gainer? Komu zaleca się ich zastosowanie? Bądź spożywanie szejków węglowodanowo – białkowych jest kluczowe, by konstruować masę mięśniową?

Czym są gainery?

Gainer istnieje odżywką węglowodanowo – białkową w formie prochu. Skład typowego gainera owo w większości węglowodany, stanowiące około 70% zawartości oraz proteina – mniej więcej 15%. Odżywki węglowodanowo – białkowe zalecane są figurom, które potrzebują zwiększenia ilości kalorii w swojej diecie, co jest podwalina konstruowania masy mięśniowej.

Dlaczego warto stosować gainery?

Gainer składa się głównie z węglowodanów – natomiast budulcem mięśni jest białko… Po co więc zażywać odżywkę, w której węglowodany są większością, a białko dodatkiem? Jest to jedno z częściej zadawanych badań przez młodych terminatorów siłowni. Owszem, białko jest niezbędne do budowania chamstwo mięśniowej, jednak to węglowodany oraz tłuszcze napędzają organizm aż do postępowania. Twór potrzebuje wielgachnych dawek węglowodanów, by nie zużywał białka jako źródła energii. Białko musi zostać wyłożone na budulec plebs mięśniowej.

Osobna żywa suplementacja

Najtaniej w sieci!

Kolejnym bardzo ważnym wymiarem stosowania Gainerów jest wygoda – można go przygotować oraz spożyć w 2 minuty! Jest to ogromnie przydatne jeśli potrzebujesz szybkiego dostarczenia kalorii do tworu (np. po treningu).

Gainery najlepsze dla ektomorfików?

typów budowy zgromadzenia. Oklepany ektomorfik, aby budować masę mięśniową, postuluje zmieść nawet kilkaset więcej kalorii w ciągu dnia, aniżeli jego znajomy endomorfik (osoba z tendencją do tycia). Zrealizowanie wymaganej dziennej puli kalorycznej spośród samego jedzenia jest nie lada wyczynem dla wielu osób. Dlatego też ektomorfikom zaleca się stosowanie gainerów jako uzupełnienia diety: między ofiarami, po treningu, jak i dodatkowo do posiłku (w celu zwiększenia niezmiecionej ilości kalorii).

Jeśli jesteś ektomorfikiem natomiast masz problem z nabraniem masy mięśniowej, gainer może być olśniewającym ujęciem. Pamiętaj atoli typową przedmiot – Gainer służy jako akcesorium aż do diety, nie w charakterze zamiennik! Dzienna ilość gainera podległa jest od tego ile kalorii przekazałeś z posiłków do organizmu, a jak wiele jeszcze chcesz dostarczyć w formie gainera.

Jednakowoż stosowanie gainerów jest potrzebnego?

Jeśli jesteś w stanie zeżreć wymaganą kwotę kalorii w rytmu dnia spośród posiłków, to nie musisz zażywać gainerów. Pozostały one stworzone po to, aby przynieść ulgę w nabraniu motłoch – są w wielu kondycjach bardzo przydatne, jednak nie są niezbędne!

Jeśeli nie wiesz jaką ilość kalorii powinieneś dostarczac swojemu organizmowi, polecamy zapoznać się z dwoma produktami:

Układanie diety kulturystycznej – gdy się za owo zabrać
Udżywianie kulturysty – gdy zmajstrować własny plan żywieniowy

… czy też stwierdzić upichcone przez nas przykładowe diety w dziale – Przykładowe diety.

Podsumowanie.

Odżywki węglowodanowo – białkowe (gainery) popłacają temu, aby pomóc w dostarczaniu żądanej puli kalorycznej (makroskładników). Przepisywane są osobom, którym silnie nabrać chamstwo mięśniowej, a konsumpcja wymaganej ilości kalorii z jedzenia sprawia ambaras. Pamiętaj jakkolwiek, iżby nie traktować „szejków gainerowych” jako zamienników pokarmu!