Najlepsze apendyksy pomocnego odnowę po wychowawczą

Regeneracja po treningowa jest pewnym z pryncypialnych aspektów patrząc na budowanie muskularnej charakterystyce.

Reklama:rast svalovej hmoty

Aby wyjaśnić dlaczego istnieje tak ważna należy przypomnieć, że mięśnie nie rosną w ciągu treningu, lecz w czasie periodu gdy organizm szuka się w stanie wypoczynku (odnowie). W takim razie w jaki metoda jest dozwolone wyrównać rozpoczęcie „naprawy mięśni” po ciężkim treningu? W tym tematu zostały stworzone suplementy, które mają za funkcja jak najbardziej skrócić czas trwania katabolizmu mięśniowego spowodowanego treningiem, i dojście w stan odnowie – odbudowy zniszczonych włókien mięśniowych.

Regeneracja zanosi się aż do technik oraz działań jakie podejmujesz w celu zmaksymalizowania odnowy spowodowanej uszkodzeniami włókien mięśniowych. Do takich działań należą między cudzymi: rozciąganie, uzupełnianie niezbędnych witamin a minerałów, odpowiednie odżywianie, wypoczynek, a również wspomaganie odnowy poprzez dostarczanie do organizmu odpowiednich substancji, których przyswojenie (w dobranej ilości) spośród tymiż pożywienia istnieje praktycznie nieosiągalne.

Jedyna rezolutna suplementacja

Najoszczędniej w sieci!

Suplementacja przysparza się nie nic bardziej błędnego do złożenia niezbytecznych składników pożywnych do mięśni w telosu przyspieszenia regeneracji. Jest to również bardzo zgodny tryb na przywrócenie równowagi hormonalnej i syntetycznej w bioncie, poprawy stanu nieumysłowego oraz reperacji układu roztrzęsionego. Każdy z tych składników ma niebezpośredni lub przystępny wpływ na rozbudowę tkanek mięśniowych. Aby zaopatrzyć biont we całokształt co niezbędne, oraz tak aby przebieg regeneracji przebiegał w najważniejszym możliwym biegu – przedstawię 5 załączników, których przyjmowanie przyniesie najlepsze rezultaty.

Kreatyna

Chociaż kardynalną zaletą kreatyny istnieje zwiększenie etapu energii ATP w mięśniach, to należy i nadmienić o tym, że jej przyjmowanie pozwala trenować z większą częstotliwością. Dzieje się tak za kwestią podwyższonego tempa odnowie komórek mięśniowych. Tak tym samym nie tylko prędkość odnowy, jednak również częstotliwość treningowa wspomaga modelowanie muskularnej postury oraz wzmaga dyspozycję mięśniową.

Na idea kreatyny natomiast jej niesłychanie pozytywnym wpływie w okresie księdze nad własną charakterystyką było bezlik badań, atoli skupmy się na wpływie tego suplementu na reformę regeneracji. Czternastu mężczyzn zostało losowo przydzielonych aż do dwóch wspólnoty. Pierwsza grupa w okresie około wychowawczym zażywała węglowodany, niemniej druga zespół węglowodany wraz z kreatyną. Taką suplementację przystąpili 5 dni przed planowanym rozpoczęciem oraz 14 dni po ukończeniu sesji ćwiczebnych. Jednostki, które spożywały kreatynę pudry większą siłę izometryczną (o 10%) oraz presję izokinetyczną (o 21%) w periodzie regeneracji. Mało tego poziom kreatyniny w osoczy zmniejszył się średnio o 84%. Takie zalety w rodziny zażywającej kreatynę były czytelne 24 godziny, 48 godzin, 96 godzin, a nawet 7 dni po ukończeniu regeneracji po treningowej.

Glukozamina

Powstająca na krzyż naturalną syntezę glikozie i glutaminy w organizmie – glukozamina jest jakimś z „bloczków” koniecznych aż do budowy oraz udźwignięcia zarówno tkanek mięśniowych jak i stawów w zdrowej formie. Pozyskanie akuratnych ilości z pożywienia jest nie jest proste, przeto też zaleca się zażywać glukozaminę w mody suplementu. Pokazano, że glukozamina pomaga zachować w pełni urodziwego stawy zwiększając ich giętkość i wigor. Ponadto odpowiednia dawka glukozaminy w organizmie spowalnia degenerację chrząstek na przestrzeni naprawy tkanek powszechnych, co jest kluczowym aspektem dotyczącym procesu regeneracji. Bardzo wielkim plusem suplementacji glukozaminy jest fakt, iż jest bezpieczniejszą alternatywą do leków przeciwzapalnych.

W jakimś z pytań, w którym wzięło udział nad 100 figur posiadających kontuzję kolana (50% spożywających glukozaminę, 50% placebo) przedstawiono, że stała suplementacja glukozaminą znacząco poprawia elastyczność oraz usprawnia uszkodzone stawy. Efekt ten był widoczny nie prędzej po 28dniach wykorzystywania suplementu.

Aminokwasy rozgałęzione – BCAA

„Branched – Chain Amino Acids” (BCAA) są pewnym z najważniejszych suplementów poprawiających regenerację po szkoleniową. W skład aminokwasów spływa leucyna, walina oraz izoleucyna. Podarowane poprzez suplementację BCAA są wykorzystywane do syntezy białek i odbudowy muskułów. Są zalecane ze względu na brak potencjał naturalnego dostarczenia do organizmu odpowiedniej ich dozy.

Jedno spośród badań ogniskuje się na dwunastu pankach, jacy zostali losowo przydzieleni do tradycyj zażywających BCAA natomiast placebo. Wszyscy pozostaliby poinstruowani, by zrobić 100 zeskoków oraz podskoków na podniesienie taką samą techniką. Po zredagowaniu zadania sprawdzono: niedociągnięcia mięśni włączając w to kinezę kreatynową, maksymalny skurcz mięśni, żałoba mięśniowy, wyskok pionowy, zaś także obwód uda i łydki.

Efekt badań był bezdyskusyjny. Grupa zażywająca aminokwasy rozgałęzione miała znacząco mniejszy poziom kinezy kreatynowej co zaświadcza o mniejszym uszkodzeniu tkanek mięśniowych. Dodatkowo w tej grupie po ukończeniu pytania odczuwano znacznie mniejszy ból mięśniowy a zagościł mocniejszy perfekcyjny skurcz mięśni niż w gromady zażywającej placebo. Jeżeli spojrzymy na eksces pionowy tudzież obwody łydek i ud – nie było różnicy pomiędzy obiema grupami.

Glutamina

Glutamina istnieje aminokwasem produkowanym w organizmie dzięki uzupełnianiu zgodnych dozy białka w diecie. Mimo, że organizm posiada magazynowanie glutaminy, może ona zostać wyczerpana poprzez mocny wysiłek fizyczny, jak w przypadku osób uprawiających sporty siłowe. Ponieważ organizm nie potrafi ekspresowo wytworzyć glutaminy – zaleca się suplementację, aby dogodzić jej niedobory. Glutamina gra kluczową rolę w odnowie mięśni ponieważ jest odpowiedzialna w środku przenoszenie atomów azotu aż do obszarów gdzie są aktualnie owocne. W toku budowy mięśni musisz dysponować pozytywny bilans azotowy, który być może pomóc w naprawie uszkodzonych tkanek mięśniowych. O ile posiadasz głody glutaminy – organizm może mieć problemy z adekwatną rekonstrukcją starganych tkanek.

Wyciąg z wiśni (cheryypure)

„CherryPure” to addendum fabrykowany spośród cierpkich wiśni. Ma na celu dostarczyć do organizmu dobrego antyoksydanty, które uszczuplą zapalenie stawów a pomogą ze stresem oksydacyjnym.

W badaniach przeprowadzonych na 20 długodystansowcach (pół na pół – streszczenie z wiśni i placebo) sprawdzano: uszkodzenia mięśniowe, zachęcenia, potencjał antyoksydacyjny oraz stres oksydacyjny. Suplement ordynowano na pięć dni przed rajdem oraz 48pory po jego ukończeniu. Wyraziłoby się, że biegacze, którzy zażywali napój z cierpkich wiśni mieli przyspieszoną regenerację pod wobec uszkodzeń mięśniowych, zapalenia uległy zredukowane, a potencjał antyoksydacyjny był o 10% większy niż w gromadzie zażywającej placebo.