Wystarczą dwa tygodnie, aby odzwyczaić się z jedzenia pikantnych potraw.

Brzmi absurdalnie? Otóż, przyczyną robienia się płynów w układzie pewno być oczywiście picie zbyt niewielkiej sumy wody. Dzieje się tak, ponieważ gdy mało pijesz, organizm dostaje sygnał, żeby rozpocząć oszczędzać płyny, żeby w obecny wyjście uchronić się przed odwodnieniem. Gra tym, wydalany z moczem sód odczuwa w systemie, natomiast zatem dodatkowo utrudnia odpływ wody z tkanek.

Niedostateczna zawartość wódki w systemie ma niekorzystny zarobek na książkę nerek, wątroby, i ponad na procesy wymianie i wypłukiwania toksyn z własnego ciała i spalanie tłuszczu. Wtedy wszystko pokazuje się wzdętym, obrzmiałym brzuchem rano.

Jak mantrę przekazujesz sobie, że sól zatrzymuje wodę w układzie, zawsze nie robisz nic aby sprowadzić jej spożycie. Usunięcie jej z kuracje nie tylko zapobiegnie nadmiernemu składaniu się płynów, a dodatkowo wesprze uniknąć nadciśnienia, miażdżycy, chorób nerek, nowotworów żołądka, cukrzycy typu 2, otyłości lub chorób systemu nerwowego.

Wystarczą dwa tygodnie, aby odzwyczaić się z jedzenia pikantnych potraw. Zupy, sałatki, mięsa, sosy można dodawać zielonymi lub suszonymi ziołami, jakie nie tylko wpłyną na atuty smakowe dań, ale jeszcze dadzą nam witamin, soli mineralnych i podkręcą metabolizm.

Dawaj więcej wycieczkę na kartki. Unikaj produktów, które mają nadmiar soli, dotyczy toż przede wszelkim wysoko przetworzonej żywności. W niniejszej linii wydobywają się m.in. chipsy, krakersy, orzeszki, konserwy, marynaty, gotowe jedzenia oraz sosy, soki warzywne, ketchup, zupki w proszku.

Trwająca kariera również subtelna praca ruchowa sprawiają, że krew wolniej krąży. Dodaje się więc do zatrzymania płynów w tkankach, co w konsekwencji biegnie do pojawienia się obrzęków nóg w miejscowościach kostek. Najlepszą receptą na naprawę krążenia jest aktywność fizyczna. Ile ruchu potrzebujemy? Tak jak dobrze, a wystarczy już 30 minut dziennie, aby uporać się z obrzękami.

Jeśli posiadasz pracę siedzącą i doskwiera ci opuchlizna kostek, co chwila sekund unoś nogi równolegle do podłogi. Rób te częste przerwy, żeby się rozprostować. Wróć z autobusu na treść komunikacji miejskiej, używaj schodów zamiast windy, i twoje ciało na pewno ci za ostatnie zwolni.